25. feb. 2009

Sol, snø og Endpaper Mitts

For non uker siden var det full vinter i Bergen, og når sola da titter frem kommer alle folk ut. Fløyen var full av folk på akebrett og ski og folk trakk inn alle impulser de kunne. For alle viste at dette ikke varer lenge av gangen snart kommer regnet tilbake. SÅ disse dagene er til å nyte å ta vare på, og jeg synes Bergen er en helt fantastisk b når solen titter frem. Nyt bildene.

Jeg har nå blitt ferdig met et par Endpaper Mitts. Disse er strikket med en tråd ensfarget brunt og en tråd Regia exsotic color. Mønsteret kommer ikke så tydelig frem, men jeg synes dette ble en fin kontrast. Når jeg kjøpte nøstet med Regia så det ut som det var mest lilla og rosa i nøstet, men når de ble ferdig e ble det minimalt med disse fargene. Liker at en får en liten overraskelse nr en strikker med slikt garn. For de ble finere enn jeg trude de skulle bli utifra hvordan fargene var i garnet.



Disse kommer jeg til å bruke mye utover våren
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Hønehuset sa...

Nydelige votter. Artig hvordan det blir når man kombinerer flerfarget og ensfarget garn.

Anonym sa...

Oi! Ja de ble kjempefine:-D

Anonym sa...

Å, de ble jammen fine, kjempe lekre farger :)

Anonym sa...

Så fine pulsvarmere :)

Unknown sa...

Kule de ble! Fint vær i Bergene hele tiden er det ikke? I alle fall når jeg er der!! =)

Kristine sa...

Alltid fint vær i Bergen;) Fins ikke dårlig vær fins bare dårlig klær...

Koselig at dere liker det jeg lager. varmer godt og gir inspirasjon til å lage mer