5. mai 2009

Søt adward!!

Fikk denne av min søte søster:



En tekst følger awarden:"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Jeg velger å sende awarden videre til:

Hege kusine

hønehuset

Quiltetråden

Silje

Mette

Thorgeir

1 kommentarer:

Hege sa...

Tusen takk :)
Gleder oss også masse til helgen. Og gjett hva.. jeg skal ha på meg bunaden min :D Gleder meg så masse til å bruke den igjen :D