27. apr. 2008

Votter med vanter

Endelig har jeg klart å feste tråder og sy sammen vottene mine.

Mønsteret er hentet fra familien 23/2004 og er strikket med brun og turkis siljagarn. De er litt pirkete å strikke men blir fantastiske når de er ferdig. For meg som glemmer vottene min overalt er disse veldig praktiske. Her trenger jeg ikke å ta de av meg selv om jeg må bruke fingrene så veldig praktiske.

I tillegg, siden de er i turkis, kan jeg bruke de på konserter med Sjold Nestun Janitjar når vi har utekonsert. Noen som ble prøvd ut i helga og funket veldig fint.

3 kommentarer:

amylin sa...

Utrolig kule vanter/votter. Likte veldig godt Brann-genseren, selv om jeg holder med et helt annet lag. Tror nok at mannen ville blitt veldig glad for en slik genser.

Unknown sa...

Stilig=) Nå må du følge med på bloggen min da, for om ikke så lenge dukker kjolen min opp=D

Beate sa...

Disse var skikkelig flotte!