22. apr. 2009

Målebånd, pulsvanter og pakke ;)


Etter en runde surfing på nettet kom jeg over heklede målebånd. Disse var så søte at jeg måtte prøve å lage slike selv. Og her er resultatet. Skilpadden ble en bursdagsgave til min søster, Birgitte. Hun ble veldig fornøyd. Bamsen,den ene marihøna og katten har også fått nye eiere. Disse var veldig gøy å lage, men mye pirk så trur det blir en liten stund til det kommer flere.


;Når jeg kom hjem fra ferie hadde jeg fått pakke. Den kom fra min kusine, Hege, og oppi der lå det fire søte maskemarkører. Tusen takk, de var rålekre!!



6 kommentarer:

Hege sa...

Så flotte målebånd.
Du må nok lære meg det en gang du er hjemme ;)
Har ikke fantasi nok til å skjønne det selv :P

Så flott at du likte maskemarkørene :)
Du sa du skulle kjøpe deg noen, og siden jeg skulle sende til din søster, så måtte jeg jo sende til deg også når jeg viste du trang ;)

Hege sa...

Tusen tusen takk for den søte katte-målebåndet!

Hege sa...

Forresten.. ny adr til hobbyblogg ;)

http://hegeshobbyblogg.blogspot.com

Unknown sa...

Artige!

og det ligger en award i bloggen min til deg!

Anonym sa...

Hei

Så morsomme målebånd, blir inspirert selv. Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i mønstrene?
venter spent...

Hilsen Marianne
mnoraas@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.. Jeg slenger meg på og spør om du deler målebånd marihøne oppskrift..

Len.

Len10003@hotmail.com