6. jan. 2008

Flere lommtøfler

2. juledag var jeg i familieselskap hos bestemor. noe som endte i bestillinger på tøfler. Lommetøflene bestemor fikk til jul var litt for små til henne, noe som var litt synd. så hun spurte om jeg kunne ta de opp å gjøre de litt større. Noe jeg selvfølgelig kunne gjøre: Men før kvelden var omme hadde min tante funnet ut at de passet perfekt til henne å spurte så fint om jeg kunne lage nye til bestemor. Selvfølgelig

Så de ble slik:Kristine, Kona til min fetter synes også tøflene var utrolig fine å spurte pent om jeg kunne strikke et til henne også. Det er så koselig at folk har lyst på det jeg strikker så kan jo ikke si nei til det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet, kusinen din tar også gjerne et par slike ;) Og kanskje jeg kunne fått oppskriften av deg? :)

Quiltemarerittet sa...

de ble skikkelig søte med de blomstene på!

Anonym sa...

Fine lommetøfler:) Har du sendt de? Mamma som lurer